Till minne av Pierre Öhman

Vila i frid älskade Pierre

Saknad & Älskad på facebook

Publicerad 2009-02-16 12:05:36 i Saknad,

Min Älskade store bror som inte finns mer,
avled på alla hjärtans dag vi kommer sakna
dig stort och du har alltid en plats i mitt hjärta bror
♥ vila ifred älskade ♥

Skriver igen att jag saknar dig en massa ♥ Jag kan inte förstå det :(♥
/ Syster Fridha Öhman

Älskar dig bror! ♥ Vila i frid, saknar dig!


Gråter, gråter o gråter =( Kom tillbaka =(

Saknar dig älskade bror :`( ♥ Du finns i mitt ♥ för alltid!
/ Syster Melinda Öhman


min gubbe jag vet inte om det är sant det är otrolit overkligt
du ser inte min sorg inte det jag skrivit nu här,
linda fridha josefina nikolas o jag mamma förstår inte
att vi inte ska ses mera, jag skulle ju till dej.
jag föstår inte din, mamma
PIERRE I DAG PÅ ALLA HJÄRTANS DAG ÄR DU BARA DÖD


mina tangkar o minen strömar i mej ,min ende sån jag är så arg på
dom som stal av dig dina saker o dit liv hur kunde dom bara gå över
dig när dom tagit det som var dit... mamma
/ MAMMA Kristina Öhman


någon logga in på din msn på mobilen i natt kl 02.50
den som stal den ? det är så förnerande att dom stal
av dej när du var död... mamma

jag får värme av alla dina vänner som som skriver till mej det hjälper mot smärtan du finns i dom ,,mamma

pierre mamma ska till falkenberg nu o leta en vacker sten som ska stå vi din grav ,jag längtar så att få se dig o krama dig, mamma

vi siter nu alla o gråter o kan inte förstå , tur är alla dina vänner som skriver till oss va skulle vi göra utan dom, mamma, din pappa är så läsen o förtvivlad

k l är 01 :50 kan inte sova, tängker om du led jag är så orolig ,hur ska jag regera när jag ska till din lägenhet o hämta det som är dit to känna din doft alla dina kuddar jag vet du alltid skulle ha fast dom tog plats i sängen ,se dina skor stå där ,den lilla tomte jag gav dig i julas undra va du ställde den? det får jag se snart, MAMMA

<3 Älskade storebror hur kunde det bli så här?
Saknar dig bara mer och mer och jag vet inte vad jag
ska ta mig till utan dig... Älskar och Saknar dig så himla mycket ♥


Döden kom i lördags
och öppnade låsta dörrar
som objuden gäst
när du levde som mest ♥

Vila i fred min älskade storebror ♥
/ Syster Josefina Öhman


Kära kusinen... vi har precis fått kontakt ju...
jag pratade med dig i fredags kväll, då lät du så glad,
du sa att du skulle ut och festa. vad hände sen?
tråkigt att vi inte hann lära känna varandra bättre...=(
hoppas att du får vila i fred nu! Kramar från oss i Örebro..
/ Ulrika Karlsson


Saknar dig så, min bästa vän, önskar att ja gjort mer för dig du
kommer alltid att vara. vid vår sida, och sandro som älskade dig så..
Väntar på att du ska ringa som du brukar, men ingen pierre ringer mer.
Saknar dig så min älskade pierre..Varför skulle detta hända dig..TINA


han ju alldrig att ge dig en alla hjärtans dag present,
hoppas du ser detta från den plats du är nu... Vila i fred min älskade pierre


pierre min älskade ska gå till ditt jobb nu, och berätta vad som hänt..
De är så svårt vet inte vad ja ska göra utan dig.. SAKNAR DIG SÅ..Tina

De är en sån tomhet utan dig....Varför? Nu när allt gick så bra för dig.. Älskade pierre

saknar dig pappa pierre,som han brukar säga,väntar på att du ska komma tillbaka till oss...SAKNAR DIG

Vart jag än tittar ser jag dig, där du låg så fridfullt..Ville bara krama dig och säga att allt kommer att bli bra,men du hade redan försvunnit från våra liv..Du va så glad att ditt nya liv kunde börja,allt skulle bli så bra..Och på alla hjärtans dag var de nån som tog det i från dig..Finner inga ord hur stor saknaden är min älskade pierre..kraaaaaaaaam..Tina

Gråter gråter, kan inte tro de är sant , att ja alldrig mer får träffa dig... Älskade PIERRE

saknaden är så stor så stor,vi va ju alltid tillsammans,nu sitter ja och tittar på kort på dig,vill bara krama dig..kom tillbaka Pierre
/ Martina Viktoria Jonsson


Älskade lille Mario vad ska jag göra utan dig. VARFÖR???
Ge mig Sinnesro att Acceptera det jag inte kan förändra Mod att
förändra det jag kan och Förstånd att inse skillnaden. sov i ro min vän


sov gott pierre. Du var rolig och lik super mario. kramar från Daniella o Nadja

sov gott mario.du var en rolig kille. vila i frid, kommer sakna dig. kram ferdinand


saknar dig så. vill inte förstå att det är sant


så fint du har gjort. bilderna är tagna på jobbet i hans lilla hörna
där han alltid satt och med sin svarta munkjacka som han alltid hade på sig.
nu kommer han inte att sitta där mera. det gör så ont. så himla fint du har gjort, så fint
/ Paula Lemgård Ragnarsson


är så hemskt ledsen.. saknaden av dig kommer att vara svår min vän..
kommer aldrig att tro det är sant. tror inte!. det vrider sig i magen,.
av de oerhört få vänner jag har gick den som var mig mest kär bort.. faktiskt.
jag hör av mej pierre!


beklagar.. gråter. försök att ta hand om er nu,. overkligt.
/ Alexis Marjakoski


R.I.P Pierre ... :(


Beklagar sorgen gumman... :( han va en helt underbar människa..
R.I.P Pierre ♥
/ Ellen Khajo S


Varför?????? Förstår inte???? Kmr alltid att ha en del i mitt hjärta ♥


Hej. sitter här & finner inga ord, förstår inte. Kan inte förstå kommer
nog aldrig någonsin förstå, d va alltid Jag & Han & nu e borta men i
minnena lever han kvar... Vi får glädjas me minnena...
Kommer alltid att älska han!!! Kraaaam

Är så fruktansvärt tom! Kan inte känna någonting!! Är i chock.... ♥

Lyssnar på vår låt Eddie Vedder - Society ..... & känns som att du sitter bredvid mig:)..... Usch d e fruktansvärt va sårad jag e !!!! ♥

hutt hutt hehehehe ♥ ♥ ♥ gud, snälla kom tillbaka!!!

du & Robert skulkle ses den 19:e, & likaså jag.... Så lämnar du bara oss i tomma intet.... Varför? Kommer aldrig någonsin acceptera att du e borta.... Pläl!!!♥ ♥ ♥

du va min ungdoms kärlek & vi formade varann i många år, & du har allti varit i mitt liv ända sedasn jag var liten iom att due roberts min brors bästa vän....... Vi skulle skapa en framtid ihop, d enda jag väntade mig ifrån dig var att du skulle gå vidare ifrån ditt förflutna & börja om med mig, men du fick aldrig d.... älskar dig nu & för evigt ♥ ♥ ♥

Maria Nayler - Naked And Sacred
/ Malin Kangas


vila i frid pierre...
/ Sami Ansamaa


Förstår inte varför man förlorar alla man älskar och har nära...
gråter mest hela tiden. Jag beklagar sorgen.... Susanné
/ Susanné Stenqvist


Jag kan inte förstå att de har hänt! ja e så ledsen för er skull,
ta hand om er! saknar er... många kramar till er
/ Evabritt Novalie Lindberg

Hej kristina, jag läste detta och trodde verkligen inte att det var sant :-(
beklagar sorgen! Jag minns verkligen när vi var små och busade omkring...
och nu... detta? Pratade även med han för några månader sen om att vi
skulle träffas och tjöta lite...känns så overkligt alltihopa! Är så ledsen över detta...
/ Loai Abdullah

Kan inte tro det är sant. =(
R.I.P Pierre ♥
/ Sara Bengtsson

R.I.P Pierre ;(

Kjære Pierre du som har gått bort hvorfor skulle det skje så fort ;( Du hadde hele livet med deg men som fikk en brå slutt :( Klarer ikke forstå at du nå ikke e her lengre men håper at du har det gått der du e.
Jeg skal komme å besøk deg i sommer det lover jeg deg
Hvil ifred min kjære venn ♥
/ Erik Jensen

Detta är så ofattbart. Jag kan inte låta bli att tänka tillbaka till tonåren när vi gick i samma klass och sedan umgicks under åren. Han var en blyg men dock en fantastisk kille med ett stort hjärta. Han hade humor och var enkel att prata med. Och jag blev så glad när vi åter fick kontakt på FB. Det gjorde mig glad att veta att han verkade ha ett ordnat liv och trivdes med vardagen. Detta kom verkligen som en chock för mig. Trots att vi inte har umgåtts på många år så gör vetskapen om det skedda mig ledsen och jag beklagar verkligen sorgen. RIP Pierre. Du var en bra kille.

Jag och Mangan som arbetade tillsammans medan du och syrran gjorde detsamma på Jussis lektioner, och så roligt som vi alla hade det. Och sommarjobbet du och jag var på, när vi renoverade på Stegen med Sören och de andra. Och gjorde andra roliga saker som gokart och Liseberg. Kan inte förstår att du är borta. Fan ta de som gjorde detta mot dig! Om man bara kunde spola tillbaka tiden och göra det skedda ogjort.
/ Carola Honkanen

Vila I Frid Pierre
/ Anna Rissanen Sydhagen

Jag ... Läs merär så otroligt ledsen över att höra att du bragts om livet. Det är så hemskt och orättvist, du hade så många fina år framför dig men någon tog din framtid ifrån dig, Varför? Hur fan kan man göra något sådant?! Jävla idioter! Jag hoppas att du slapp lida, verkar dock inte så men jag hoppas.. jag önskar att din själ vilar i fred. Du finns i mina tankar. Vi har inte haft så mycket kontakt efter skoltiden, men det var riktigt kul att få kontakt med dig innan du gick bort. Du var en kille som hade en speciell plats i mitt hjärta på den tiden. Det var alltid kul att vara på lektion med dig, undrar om det var Jussis lektioner det haha. Du satt bredvid Magnus. Jag och syrran satt framför er.. =)

Jag hoppas att du hör all vår sorg, tankar och att du vet hur många som tycker om dig, att du inte kommer att glömmas bort. Kram på dig..
/ Carina Honkanen

Du finns i våra tankar vi kommer för evigt minnas dig som du var... R.i.P vännen!!!
himmlen har fått en ny stjärna........

usch 1 vecka ... its a long time and even time has it memories.. but still i can´t understand...- why.... come back to us.... please...hugs...........
/ Sanna Kalliomäki

Vila i frid min vän så synns vi i Nagiala...saknar dej!
/ Margaretha Öster

vila ifred gamle man du finns i mina tankar

ja minns när vi bodde på samma gård å lekte å hitta på jävelskap hehehe vila ifred pierre !!!
/ Andreas Magnusson

Vila i frid Pierre
/ Ida Lund

R.I.P Pierre
/ Ingeman Lorentsson

Vila i frid min gode vän....
/ Anders Lorentsson

Vila i frid Pierre . Du är mycket saknad ! Kram Louise
/ Louise Bäck



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 19:58:12

Vad ska man säga...blev så ledsen när jag fick höra detta...många gamla minnen jag har utav dig pierre...kommer aldrig glömma, du satte dina spår..hoppas du har det bra där du är...Många kramar/ Elin. L (gammal klasskompis)

Postat av: helena

Publicerad 2009-02-18 20:57:53

Vila I Frid

Postat av: Andreas Ullholm

Publicerad 2009-03-12 22:11:29

Vila i frid mannen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

En blogg till minne av min bror som hastigt lämnat oss.
Melindas Blogg

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela